Darmowa dostawa już od 149 zł z wysyłką w 24h!

Reklamacja

Jak zgłosić reklamację?

Otrzymałeś wadliwy produkt? Przepraszamy za kłopot i już tłumaczymy, co możesz zrobić!

Zgodnie z Kodeksem cywilnym, każdemu klientowi przysługuje możliwość reklamacji wadliwego towaru. W tym celu możesz:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny wadliwego towaru,
  2. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (przy istotnej wadzie),
  3. Zażądać wymiany produktu na nowy, wolny od wad,
  4. Zażądać usunięcia wady.

Reklamacje należy zgłaszać na adres mailowy sklep@myfellow.pl lub pocztowy:

MyFellow.pl

Monika Krysiak

ul. Ostrowska 11/2,

62-800 Kalisz.

W niektórych sytuacjach rozpatrzenie reklamacji może wymagać odesłania reklamowanego produktu do naszego sklepu. Wszystko odbywa się na nasz koszt.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni. ***

MAM JUŻ KONTO

Zaloguj się, aby odwiedzić
swoje konto MyFellow

NIE MAM KONTA

Dlaczego warto zarejestrować
się w sklepie MyFellow?

  • ułatwiony proces składania zamówień,
  • wygodne śledzenie statusu zamówienia,
  • dostęp do historii zakupów.

Zaloguj się aby odwiedzić swoje konto MyFellow

kot